Go Morron go morron :D

Weey, har nu varit vaken i ca 50 min och är hur pigg som helst idag?!
Alltid lika trevligt när man vaknar på rätt sida ! hihi


Tagga för jobb på H idag! Måste dock ringa S och kolla så jag kan fixa beställningarna! Weey!

Idag har jag även tvätt-tid! Det är ganksa behövligt :P
Borde typ diska, städa fixa oxh trixa också. Men får se om jag kommer till skott =/ haha.

Ha nu en bra dag :D
PUSS



Slänger in lite fler bilder från den sjuukt roliga Påsken :)


      
Peter - Hampus - Alex




   
Moi - Mathilda,Jag,Alex - Mathilda




     
Alex - Jag&Peter - Sigge&Jag





    
Sigge,Emmelie,HampusHjärtat mitt & Ja




    
Alsed,Nisse,Roy - Mathilda&Mee - Nissepisse&Jag





S u c k e r

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0