Dålig uppdatering..

sorry. men har varit sjukt trött och sen är jag ju en upptagen person! haha typ iaf :D
Fredag bjöd på jobb 7-16 Woho! Hem till soffan halvsov en stund
Sen blev det a6 med hampuus :D
Vidare till jensens för en måltid m, hampus sebbe och lisette.. Treeeevligt !
Sen blev det hem i typ tid! haha, runt 12 och sen ringde ju telefonen och satt å tjötade till 1. suck! haha

Vaknade idag 06.40! Lagom panik! 20  min till jag skulle va på jobbet!
AAAH! jag är verkligen trött, skulle va skönt att få sova läänge för en gångsskull, får hoppas det blir så på onsdag :D YEEES! haha..
Jobbet idag gick kanonen! jobbade dock själv, så trååkigt! haha..
Men men va klar 14.15! Bra av mig! hihi

Nu blire till att hoppa in i duschen
Tagga HV!!
Hoppas nu på guldet :D
PUSS











T r ö t t t r ö t t t r ö t t t r ö t t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0