Ännu en gång..

aa finner inga ord! haha

Efter en sväng hos mor min begav jag mig ut till råttboet Norrahammar :P haha. (orka att man har bott där :P)
Till min älskade sötnöt :) Satt å snackade skit om allt och alla som vanligt det är ju förövrigt det ända vi gör, för våra liv e är tragiska så vi måste ju hitta på nått annat att prata om! hahahaha jag döööör!
Ne vi kollade på film, The mask. Sjuuukt rolig! :) Sen kom vi på att bowla va en bra idee så hämtade PennyPilooot och styrde racerbilen till bowlingen, Som jag VANN! Sjuuukt grym va jag! 5 striker?strikar? Jaja på 3 serier! Aldrig varit så grym :P haha! Sen blev det en raggar runda i mitt vrålåk inne i staden, lämna av packet och bege mig till ett trevligare ställe ;) hihi. Åh nej jag är fullkomligt normal :P

Nu sitter man hemma och borde ha sovit för fleeeera timmar sen Börjar ju bara jobba om 6 timmar, suck å ja e nte äns trött?! Whaaat! Skulle ng inte sovit så länge idag :P

Jag vill typ att det ska försvinna av sig själv, gå upp i rök eller nått så jag inte behöver ta tag i det. Eftersom det verkligen inte är min starka sida, dilemma dilemma! WHAA!

Väldigt roligt att Jenny följde med också :) Sjuuukt länge se nu juu <3


Sov Gott :)
PUSS














Ä l s k a d e v ä n n e r < 3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0